2014. április 21.

HETFOTOL HETFOIG

Elszaladt mar harom hetfo is anelkul ,hogy bejegyeztem volna valamit ide.Talan mert elszaladt,talan mert nem volt ido, s talan azert mert tobben is megosztottunk egy gepet,de semmikeppen sem azert mintha nem az ige fenyeben telnenek mindennapjainkMert enelkul, szarazak,megkeseredettek,elveszetek vagyunk.Az Ige az ami szinesse,oromteljesse teszi eletunk, barmilyen korulmenyek kozott.Meg akkor is ha a tegnap (es ma) volt az elso ilyen unnep amit nelkule unnepeltem,de szivem halas lehetett mert gyermekeimmel vagyok, es volt nehany husvetunk, mit egyutt itt a gyermekekkel tolthettunk el.S  ezert halas vagyok,s megkoszonom Uramnak, s annak orvendek amit ma ad az Ur nekem.S ma van sajat gepem, hasznossa tehetem magam egy fontos munkaban.Szukseg van ram, s ez nem kis dolog szamomra.
S mindez lehetseges mert O igerete szerint Feltamadott
 Nincsen itt, mert feltámadott, a mint megmondotta volt. Jertek, lássátok a helyet, a hol feküdt vala az Úr. 
  7. És menjetek gyorsan és mondjátok meg az ő tanítványainak, hogy feltámadott a halálból
Sfeltamadt az en szivemben is

Nincsenek megjegyzések: