2014. január 31.

MINT EGY VISZHANG MEGJEGYZESEITEKRE

Ebredt fel bennem a felismeres,hogy mindaz ami bennem vegbemegy, es az , hogy errol irni is tudok, Isten erdeme es munkaja.Ez nem egy uj felfedezes mert ezt mindannyian valljuk es tudjuk , de most olyan kulonleges modon ert el tudatomhoz,mert mindjart a baleset utan, hogy egyedul maradtam , rajottem hirtelen arra , hogy az en eletem gyokeresen megvaltozott, mar nincs foldi tekintely fejem felett, hanem egyenesen Isten az aki ezt mondta . Mert férjed a te Teremtőd, seregeknek Ura az Ő neve, és megváltód Izráelnek Szentje, az egész föld Istenének hívattatik.  54:5
Es en ezt feleltem: Itt vagyok Uram mindenem rendelkezesedre all, mert egyedul Neked kell szamod adnom onmagamrol,mindenrol ami az enyem ( idom , foldi javaim, erzeseim, fajdalmam,enem,oromom) es ekkor egy megujult atadassal mindent az O kezebe tettem le.O az Aki teljesen rendelkezik velem.Egyszoval az O munkaja vagyok, s semmi sincs amivel dicsekedhetnem,viszont ez meg nem tesz robotta, mert az orom ami ebbol fakad az csakis az enyem, s ezt oszthatom meg veletek, s a korulottem levokkel.Aldas fakad ebbol a teljes atadasbol, es hagyom , hogy Isten vegezze munkajat bennem,Bele olvadva lenyem eggye leven Vele.Mert ezt igerte meg az elso nap egy hosszu atvirasztott, atsirt ejszaka utan:  
  12. Rubinból csinálom falad párkányzatát, és kapuidat gránátkövekből, és egész határodat drágakövekből;  54:11
Ímé, ólomporba rakom köveidet, és zafirokra alapítalak. 

Ezert imadkozzatok ertem, hogy engedelmes szolgalolanya legyek Uramnak, hogy mindezt a munkat veghez vihesse bennem.
Ugyanaz a belso atformalo munka mi mindannyiotokban folyik , hasonlova teven minket Urunk es Megvaltonk Jezus Krisztushoz.
Az Ur aldjon meg titeket s tegye teljesse munkajat mindannyiotokban.Imadkozunk egymasert.

4 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Oszinte orom tolt el latva Isten vigasztalo kegyelmet eletedben kedves Iri.
"Istennel hatalmasan cselekszunk,es O megtapodja ellensegunket (gonoszt)
108-Zsoltar;14

iri írta...

Amen!

Marietta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
iri írta...

Koszonom Marietta!Sajnalom de nem talatam az emlitett oldalt!