2012. július 23.

HETFOTOL HETFOIG

Ezekias konyvenek tanulmanyozasaba melyedtem.Nagy a hasonlatossag a vilag mostani allasa es az akkori Izrael kozott.
Megdobbento mennyire nem kedvezett Isten meg nepenek sem, akkor amikor a bun elkoveteserol van szo!
Mennyire szukseges vigyaznunk nekunk hiveknek is, hogy nehogy uyanabba a hibaba essunk.Mert:
És mondá nékem: Láttad-é, embernek fia? avagy kevés-é Júda házának ily útálatosságokat cselekedni, a milyeneket itt cselekedtek? hogy még a földet is betöltik erőszakossággal, és engem megint haragra ingerelnek, ímé, hogy tartják a venyigét orrukhoz! 
  18. Én is búsulásom szerint cselekszem, nem fog kedvezni szemem, sem meg nem szánom őket; s ha kiáltanak füleimbe nagy felszóval, nem hallgatom meg őket

Es a halaadas jegyeben telt ez a het is:

. És monda: Szeretlek Uram, én erősségem! 
  3. Az Úr az én kősziklám, váram és szabadítóm; az én Istenem, az én kősziklám, ő benne bízom: az én paizsom, idvességem szarva, menedékem. 
  4. Az Úrhoz kiáltok, a ki dicséretre méltó, és megszabadulok ellenségeimtől.



2 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Pal apostol jo tanacsa szamunkra:
"Azert,a mikeppen vettetek a Krisztus Jezust,az Urat,akkepen jarjatok O benne.
Meggyokerezven es tovabb epulven O benne,es megerosodven a hitben a mikeppen arra tanitattatok,bovolkodven abban halaadassal."
Kolose:2;6-7

iri írta...

Amen!