2011. április 1.

KERESGELTEM VIRAGOK UTAN

A kepgurun, egy olyan virag utan mely leginkabb kfejezi oromom, Kiss Balla Ilona megjegyzese lattan.
S erre esett valasztasom
                                        KrókuszM

Mert kertemben is elsokent viritottak sarga es feher szinben e korai krokuszok.Orommel tolt el mikor szemem rajuk esik.
Ugyanigy orvendtem meg Ilona megjegyzesenek is.
Igen, valos a megallapitasa , s engem is nagyon foglakoztatott az utobbi idoben , hogy olyan keves idom van bejegyzesekre.Pedig ugyebar szolgalat , elkotelezettseg feletek, s ugyanakkor szamomra is nagyon epitoleg hat .
Vagy idohianyban, vagy ihlet hianyban szenvedek, de ahhoz , hogy ezt eldontsem megkellene allnom egy keveset s rendet tennem a prioritasaim kozott.
Mi az ami fontos, s mi az ami nem fontos szamomra.Mert bizonyara valahol veszites van, kiszivargas, ha a fontos dolgokra nem jut ido.
Mar regebb keszulok erre (tavaszi lomtalanitas,ugye Adina?) de most kedves Ilona erre impulzust adott .
S orvendek ennek , s koszonom neki .Joerzes tudni , hogy van aki igenyli es hianyolja bejegyzeseim.
Mert ugye van nekem ket kis unokam itt , meg egy elegge lelassult tempom ,de ha okosan suritem az idot akko jut ido az eletbe vago dolgokra is .Mert :
 Azért ezt mondja az Úr: Ha megtérsz, én is visszatérítelek téged, előttem állasz; és ha elválasztod a jót a hitványtól, olyanná leszel, mint az én szájam Jeremias 15:19


Erre van szuksegem.Mert nemcsak a blogirast hianyolom, hanem az Urral eltoltott ido is veszitett erejebol idotartamabol es szinvonalassagabol.Ebbol kell megternem.


Uram segits engem erre.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Iri! Nagyon megorultem, ahogy irtal
es teljesen egyet ertek veled, mert sokkal fontosabb feladataink is vannak, mint a blog iras.De mint en is, hogy helyhez es idohoz vagyok kotve, nekem sokat jelent, persze nem ez tart meg, mert Isten kegyelme nelkul semmi sem lennek.....de nem tudom miert nagyon megkedveltelek es erzem, hogy nagyon szereted az Urat, ahogy en is. Ha lesz idom, irok majd neked.Koszonom a szep viragot!!! Isten aldjon es szep napot!

iri írta...

Sajnalom , hogy egy kicsit felre volt ertve amit ki szerettem volna fejezni.Kedves Ilona, en a blogirast egyik fontos foglalkozasom koze soroltam, mivel itt tehetek bizonysagot Arrol akiben ertelme van a blogirasnak is.Ezert is sajnalom , hogy leritkultak , s igyekezni fogok, hogy ujra elnyerje a megfeleo sorrendet a fontossagi sorrendben.
Koszonom kedves szavaid s varom , hogy irjal.Szeretettel Iren alias Iri.

Gogyan Eva írta...

Veled egyutt kuzkodok en is az ido beosztassal,de hiszem is,hogy ha az igere tamaszkodunk meg is valosul.
"Mindenre van erom .a Krisztus Jezusban aki engem megerosit."
Hat nem csodalatos kedvesseim ?

Budai Evódia írta...

együttérzek veled:) áldott vasárnapot! szeretlek, iri!
-ezt még neked nem mondtam, de eddig is így volt, csak most jutott a számig...

iri írta...

Koszonom a szep szavakat mindkettotoknek!
Azt mar tudod , hogy en is szeretlek.
Jo igy ,nem? Egy mutter es egy grandmutter.