2010. szeptember 7.

ALASAN JELENTEM KEDVES OLVASOIM

Hogy agyba parancsoltam magam ma delelott (meglehetosen rosszul ereztem magam)
De milyen is a noi termeszet, delutanra kicsit jobban ereztem magam, s ferjemnek nehany palacsintat gyartottam, meg az uborkaimat sem hagyhattam hogy a kertben toltsek el az ejszakat(az eltevesre mar nem futotta erom)
De azert a legnagyobb reszet a napnak agyban toltottem, meg a pizsamam is csak delutan tettem le.
Koszonom a jotanacsot , meg a jokivansagokat, de ugy latszik gyogyulasomnak meg nem jott el ideje.(Predikator 3:3b)
Pedig mar alig varom!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Iri édes! ezt ki kel
pihenni,Boriska

Jade írta...

Tovabbi jobbulast kivanok neked!

Gogyan Eva írta...

Isten teszi az O reszet,de magacska is lehetne engedelmesebb,Mert van demon, amit csak imaval es bojtel lehet el uzni ,es van betegseg amit agyban fekvessel kel kezelni,Kivalt annyi faradsag utan amiben neked reszed volt.Ezert kivanok kellemes pihenest es Istenre valo figyelest.

iri írta...

Koszonom!

Csillagos írta...

Éljenek a palacsinták és az uborkák, de majd csak azután, ha meggyógyultál!!! De megértelek én sem bírok "döglődni", de utána mindig megbánom, ha még rosszabb lesz. Most muszáj pihenned:)))

iri írta...

Ugy van, elfogadom.

Abigél írta...

Kedves Iri,a receptben az állt:egy egész nap pihenés-legalább! :)

iri írta...

Vegulis ket fel is egyet jelent.