2009. június 11.

MEGOSZTOM VELETEK

Azt a szep gondolatot amit ma tanultam Ton testver konyvebol.

Parhuzamosan targyalt ket helyzetet a Bibliabol.Egyik Job konyvebol:

És ülének vele hét napon és hét éjszakán a földön, és nem szóla egyetlen szót egyik sem, mert látják vala, hogy igen nagy az ő fájdalma. Job 2:13

A masik Ezekias 3:15

És eljuték Tél-Ábibba a foglyokhoz, a kik lakoznak vala a Kébár folyó mellett, és leülék, ők is ott ülvén; és ott ülék hét nap némán ő közöttük.

Hogy mire tanit minket ez ket hasonlatos Ige? Akkor amikor szenvedesben levot latogatunk ne siessunk soha velemenyt nyilvanitani,feluletes gyors vigaszt hozni vagy eppen,valamilyen kovetkeztetest levonni mely nem fedi a valosagot,hanem legyen idonk aterezni az illeto fajdalmat s belulrol megerteni.
Het nap es het ejszaka szotlanul ulni a szenvedo mellett,idot adni arra hogy megertsuk,resztvallalni fajdalmaban.Ez az igazi egyutterzes.
Orvendek hogy megtanulhattam ezt.

4 megjegyzés:

Anna Isten oltalmában írta...

Köszönöm Iri,hogy ezt leírtad.Én is a napokban olvastam erről.
A Ton testvér könyvének mi a címe ?

iri írta...

En romanul olvasom-Oameni mari din Vechiul Testament-Oradea Cartea Crestina,2003
Nagy elmeny szamomra ez a konyv.Olyan melysegekbe vezet amit eddig nem ismertem.

Hanga írta...

Örülök, hogy leírtad magyarul!

Györgyi írta...

Jó,hogy leírtad,kellet ez mert sokszor ha jó szándékkal is de meggondolatlanul,osztjuk a tanácsot.